Kohandage nõusolekueelistused

Kasutame küpsiseid, et aidata teil tõhusalt navigeerida ja teatud funktsioone täita. Üksikasjalikku teavet kõigi küpsiste kohta leiate allpool iga nõusolekukategooria alt. Küpsised, mis on liigitatud kui Vajalikud", salvestatakse teie brauserisse, kuna need on olulised saidi põhifunktsioonide võimaldamiseks.... 

Alati aktiivne

Vajalikud küpsised on veebisaidi põhifunktsioonide jaoks hädavajalikud ja ilma nendeta ei toimi veebisait ettenähtud viisil.

Need küpsised ei salvesta isikuandmeid.

Funktsionaalsed küpsised aitavad täita teatud funktsioone, näiteks jagada veebisaidi sisu sotsiaalmeedia platvormidel, koguda tagasisidet ja muid kolmanda osapoole funktsioone.

Analüütilisi küpsiseid kasutatakse selleks, et mõista, kuidas külastajad veebilehega suhtlevad. Need küpsised aitavad anda teavet külastajate arvu, liikluse allika, jms kohta.

Küpsiseid pole kuvamiseks.

Tulemuslikkuse küpsiseid kasutatakse veebisaidi peamiste tulemuslikkuse näitajate mõistmiseks ja analüüsimiseks, mis aitab külastajatele pakkuda paremat kasutuskogemust.

Küpsiseid pole kuvamiseks.

Turundusega seotud küpsiseid kasutatakse selleks, et edastada külastajatele kohandatud reklaami vastavalt nende poolt eelnevalt külastatud lehekülgedele ja analüüsida reklaamikampaania tõhusust.

Ladukorda

MILLEKS KOMPLEKTEERIMISE EFEKTIIVISTAMINE? KAS PUUDUVAD TÖÖTAJAD VÕI LIIGSED KULUD ANNAKSID SULLE TÕUKE?

Müügitellimuse komplekteerimine on arvatavasti üks olulisemaid funktsioone laos – see, kas kliendil on lõpuks hea või halb kogemus, saab alguse laos olevast komplekteerimisprotsessist.

Tellimuse täpsus ja õigeaegne tellimuse täitmine on täna eduka kliendikogemuse võtmeks. Lisaks sellele, et kiire komplekteerimine ja pakkimine on klientide rahulolus üks määrav tegur, siis need kaks valdkonda võiksid olla kohad, kus ettevõtted saaksid kõige olulisema tööjõukulude kokkuhoiu.

Samas on huvitav küsimus, miks meil nii vähesed ettevõtted tegelevad komplekteerimise pideva parendamisega, kui see annab tagasi püsiva ja korraliku kokkuhoiu aastas.

Tihtipeale võib olla juhtide vähene teadlikkus, oskused  ja ettevõttes saadaval olev ebapiisav kompetents põhjuseks, mis tõttu jäetakse nende tegevuste parendamine tagaplaanile.

Efektiivistamise numbritest rääkides teeb 1 korralik töötaja aastas umbes 20-22 tuhat puhast kulu tööandjale joone alla. Ise mõtlen, et ikka tasuks panustada, või vähemalt uurida, millised on tegelikud takistused parendamiseks?

On au olnud näha, kus 2-2,5 inimest teeb väga hästi korraldatud laos sama, mis korraldamata laos 6 inimest. See näide on küll äärmuslik, kuid selliseid ettevõtteid on ja kuu lõpus tahavad palka neil kõik töötajad. Ehk selles loos ütleks”attention to detail“.

Tõhustatud komplekteerimine vähendab kõndimisaega  ja annab noppimisprotsessis hea täpsuse. Ladudes komplekteerijate küsitlemine näitab, et nad teevad kõndides tavaliselt 20 tuhat või rohkem sammu päevas(16km). Kui liigutakse 5km/h, siis 3,2h  on nad teel kuhugi. 

Hea varude paigutuse ja kontrolli protsessi olemasolu aitab palju kaasa komplekteerimise täpsuse-kiiruse parandamisele. Abiks on ka selgelt sildistatud märgistatud ladu ja hõlpsalt loetavad noppimisdokumendid või ekraanid.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Eelmine lugu

SU TARNEAHELAL PUUDUVAD VÕTMEMÕÕDIKUD? VÕIBOLLA VISKAD ÄRA ÜHE HEA AUTO AASTAS!

Järg on siin

PICK N PACK EHK “Deep Dive“ LAO KOMPLEKTEERIMSES