Kohandage nõusolekueelistused

Kasutame küpsiseid, et aidata teil tõhusalt navigeerida ja teatud funktsioone täita. Üksikasjalikku teavet kõigi küpsiste kohta leiate allpool iga nõusolekukategooria alt. Küpsised, mis on liigitatud kui Vajalikud", salvestatakse teie brauserisse, kuna need on olulised saidi põhifunktsioonide võimaldamiseks.... 

Alati aktiivne

Vajalikud küpsised on veebisaidi põhifunktsioonide jaoks hädavajalikud ja ilma nendeta ei toimi veebisait ettenähtud viisil.

Need küpsised ei salvesta isikuandmeid.

Funktsionaalsed küpsised aitavad täita teatud funktsioone, näiteks jagada veebisaidi sisu sotsiaalmeedia platvormidel, koguda tagasisidet ja muid kolmanda osapoole funktsioone.

Analüütilisi küpsiseid kasutatakse selleks, et mõista, kuidas külastajad veebilehega suhtlevad. Need küpsised aitavad anda teavet külastajate arvu, liikluse allika, jms kohta.

Küpsiseid pole kuvamiseks.

Tulemuslikkuse küpsiseid kasutatakse veebisaidi peamiste tulemuslikkuse näitajate mõistmiseks ja analüüsimiseks, mis aitab külastajatele pakkuda paremat kasutuskogemust.

Küpsiseid pole kuvamiseks.

Turundusega seotud küpsiseid kasutatakse selleks, et edastada külastajatele kohandatud reklaami vastavalt nende poolt eelnevalt külastatud lehekülgedele ja analüüsida reklaamikampaania tõhusust.

Ladukorda

KAUBA VASTUVÕTUALA LOOMISE SALADUSED

Eelmises osas rääkisime 5 asjast, mis aitaksid su ladu paremini organiseerida. Üks nendest oli ka vastuvõtuala.

Vaatame siin lähemalt vastuvõtuala mõtet ja selle eduka loomise saladusi.

Vastuvõtuala on laos esimene materjalide peatus. 

Nii nagu lao üldine plaan ehk layout (inglisk.), sõltub vastuvõtuala planeering  suuresti materjalidest / toodetest ja nendega seotud protsessidest.

Osadel kordadel läheb materjal/toode otse autost laoriiulile ja pole eriti midagi kontrollida. Teistel juhtudel tuleb kontrollida, loendada, sorteerida või kaaluda ja teha veel mingeid tegevusi enne toote lattu lubamist.

Enamik ettevõtteid vajab vähemalt mõnda kontrolli- ja / või märgistamise protseduuri. Vaja on ju kindlaks teha, kas saadi see, mis telliti ja millises konditsioonis see on. Komplekteerimiseks ja väljastamiseks vajavad mõned tooted koode, juhendeid jne. enne kui need saajale toimetatakse.

Vastuvõtualal võib ette tulla järgmisi toimetusi:

  • Saabumisjärgne paigutamine peale mahalaadimine autost
  • Ostutellimuse ja saabunud toote võrdlevat kontrolli
  • Seeria, partii jms kontrolli ja süsteemi märkimist
  • Kvaliteedikontrolli
  • Märgistamist
  • Sorteerimist edasitoimetamiseks
  • Laos paigutamiseks jaotamist

Laohaldussüsteemid (inglik. WMS) võimaldavad veel ka automaatset paigutamist. Seega ütleb süsteem peale kontrolli, mis kuhu liigub. Hästi märgistatud või vöötsüsteemiga kaup / materjal säästab vastuvõtualal aega, lisasamme ja segadust.

Korralik kauba vastuvõtuprotseduur määrab, kuidas töötajad tuvastavad, sordivad, märgistavad ja dokumenteerivad materjale/tooteid, kui need vastuvõtualale jõuavad ja need läbi selle  liiguvad.

FIFO, FEFO jaoks kuupäevade ja seerianumbrite järgimine/ kontrollimine ja sisestamine on ka üks olulisi etappe selles lõigus.

Kokkuvõtteks 

Ükskõik, millise suurusega Teie ettevõtte kaubakäsitluse protsess on, algab see kõik vastuvõtualal.

Juhul kui vastuvõtuprotsess on tõhus ja vigadeta, kulgeb ülejäänud hiljem palju sujuvamalt.

Eksimustel kauba vastuvõtus on komme võimenduda hilisemas faasis.

Aga sellest järgmises loos.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Eelmine lugu

5 ASJA, MIS TEEKSID SU LAO PAREMAKS

Järg on siin

TURVAMEES LAO UKSEL EHK KINDEL VASTUVÕTUPROTSESS